Social-media platforms and its effect on digital marketing activities
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Social-media platforms and its effect on digital marketing activities
Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг Социальные сети и их влияние на Интернет-маркетинг |
|
Creator |
Lesidrenska, Svetlana
Dicke, Philipp |
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации marketing communication соціальні мережі социальные сети social network Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet-marketing соціальні медіа платформи социальные медиа платформы social-media platform |
|
Description |
Робота присвячена темі соціальних мереж і як вони можуть бути використані в маркетинговій та брендовій діяльностях для кращої комунікацій з споживачами, а також для більш швидкої реакції споживачів (висловлення скарг, невдоволення чи позитивних відгуків). Детально розглядається розвиток соціальних мереж, що підкреслює важливу роль цих медіа-платформ для споживачів.
Работа посвящена теме социальных сетей и как они могут быть использованы в маркетинговой и брендовой деятельностях для лучшей коммуникации с потребителями, а также для более быстрой реакции потребителей (высказывания жалоб, недовольства или положительных отзывов). Подробно рассматривается развитие социальных сетей, что подчеркивает важную роль этих медиа-платформ для потребителей. This paper deals with the topic of social networks and how it can be used for marketing/brand communication activities to get closer to the customer and also be able to response faster to customer complains, dissatisfaction or positive feedbacks. In detail the paper reviews the development of social networks and it emphasizes the power of those networks among customers. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-06T06:44:27Z
2012-05-06T06:44:27Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Lesidrenska, S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities [Текст] / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 44-52.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345 |
|
Language |
en
|
|