Запис Детальніше

Social-media platforms and its effect on digital marketing activities

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Social-media platforms and its effect on digital marketing activities
Соціальні мережі та їхній вплив на Інтернет-маркетинг
Социальные сети и их влияние на Интернет-маркетинг
 
Creator Lesidrenska, Svetlana
Dicke, Philipp
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
соціальні мережі
социальные сети
social network
Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet-marketing
соціальні медіа платформи
социальные медиа платформы
social-media platform
 
Description Робота присвячена темі соціальних мереж і як вони можуть бути використані в маркетинговій та брендовій діяльностях для кращої комунікацій з споживачами, а також для більш швидкої реакції споживачів (висловлення скарг, невдоволення чи позитивних відгуків). Детально розглядається розвиток соціальних мереж, що підкреслює важливу роль цих медіа-платформ для споживачів.
Работа посвящена теме социальных сетей и как они могут быть использованы в маркетинговой и брендовой деятельностях для лучшей коммуникации с потребителями, а также для более быстрой реакции потребителей (высказывания жалоб, недовольства или положительных отзывов). Подробно рассматривается развитие социальных сетей, что подчеркивает важную роль этих медиа-платформ для потребителей.
This paper deals with the topic of social networks and how it can be used for marketing/brand communication activities to get closer to the customer and also be able to response faster to customer complains, dissatisfaction or positive feedbacks. In detail the paper reviews the development of social networks and it emphasizes the power of those networks among customers.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-06T06:44:27Z
2012-05-06T06:44:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Lesidrenska, S. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities [Текст] / S. Lesidrenska, Ph. Dicke // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 44-52.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25345
 
Language en